عنوان خبر :  در راستای تحقق سیاست‌های کلان دانشگاه در خصوص ارتباط جامعه و صنعت؛ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از گلخانه شش هکتاری شرکت دشت سبز سیمین شهر بازدید کرد.


دکتر شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به همراه دکتر موسی حسام، معاون پژوهشی و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاه در راستای تحقق سیاست‌های کلان دانشگاه در خصوص ارتباط جامعه و صنعت، از گلخانه شش هکتاری تولید فلفل دلمه‌ای قره‌قل شهرستان سیمین شهر استان گلستان بازدید کردند.

در این بازدید علمی که بیش از سه ساعت به طول انجامید دکتر شتایی و هیأت همراه ضمن بازدید از گلخانه مذکور در نشست مشترک با مسئولین این مجموعه تولیدی نسبت به چگونگی همکاری طرفین در قالب تفاهم‌نامه اجرایی بحث و گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور دکتر شیخی و دکتر الیاسی از مدیران مجموعه فوق انجام شد، استفاده از توان علمی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت همکاری مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است: از جمله اهداف این بازدید‌های علمی، ارتقاء ارتباط دانشگاه با بخش اجرا و تولیدی، تقویت همکاری‌های علمی، مشاوره علمی به بخش اجرایی به خصوص بخش‌های تولیدی خصوصی و استفاده بخش خصوصی از دانش دانشگاه، استفاده از ظرفیت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه در امورات اجرایی واحدهای‌ تولیدی و افزایش اشتغال دانش‌آموختگان، انجام هماهنگی‌های لازم برای بازدیدهای علمی دانشجویان و برگزاری دوره‌های کارورزی در واحدهای تولیدی و صنعتی، ایجاد زمینه‌های همکاری علمی و انجام تحقیقات پژوهشی سفارشی برای افزایش بهره‌وری و عملکرد و استفاده بهینه از ضایعات واحدهای تولیدی و... بیان شده است.

 تاریخ ارسال خبر :   20 فروردین 1403 - 13:02    |     تعداد بازدید :   330
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17541
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- ارتباط صنعت و دانشگاه- بازدید علمی
نظر شما

حاصل عبارت  22 + 6 :